Tuesday, February 9, 2010

kalau dah sangap, belakang lorong pun jadi

senario berikut adalah pemandangan biasa di kota-kota urban seperti Kuala Lumpur.
Nama watak-watak dalam situasi di bawah telah diubah suai atas sebab-sebab tertentu.
Zack jumpa Julie depan kedai mamak semalam.
Zack terus menyapa Julie.
walaupun kelihatan segan, Julie turut layan bersembang.
mereka mula berkenalan dengan lebih rapat.
lama juga mereka duduk berdua di kaki lima kedai mamak tersebut
Zack mula merasa geram melihat tubuh Julie yang putih gebu.
Zack mengatur langkah..
Zack mengajak Julie untuk bersiar-siar.
Julie pun bersetuju.
tengah bersiar-siar, tiba-tiba2 Zack mengajak Julie ke belakang lorong.
nampak sangat dah sangap.
Julie cuba mengelak namun sudah terlambat.
Zack apa lagi,terus meratah Julie.
setelah memuaskan nafsu,Zack blah begitu sahaja.
begitulah rutin Zack hari-hari,seekor kucing belaan Jenal

11 comments:

  1. hA3...
    mati2 aku igt pew td...

    ReplyDelete
  2. rangga mmg celaka.
    cite ayat nk brapi je.
    tumbok ko tau la.

    ReplyDelete
  3. Amir:
    tu la.pikir bukan2.hehe

    aza:
    suspen part mane tu.aha

    han:
    haha.sinetron dow nh

    ReplyDelete
  4. aku sbnrnye dr awal lg dh pk kucing.aku x pk lgsung benda2 lagha penzinaan kotor manusia ni.
    *boleh pecaye x kesucian aku?*

    ReplyDelete
  5. aku rasa ko ngah sangap time ko tulis crite ni. haha

    ReplyDelete
  6. syaza:
    ko memang suci.aku percaya.haha

    benida:
    jangan lupa elemen suspen

    shaf:
    Julie tu kucing putih gebu.kih2.

    ayie:
    sedikit lah.haha

    ReplyDelete
  7. orked :
    kau memang suka fikir bukan2.haha

    ReplyDelete

tak payah susun2 ayat,komen je.haha